سرمست گفت:بازگشایی حرم کریمه اهل بیت(س) به صورت پلکانی و پس از جمع بندی اعلام نظر دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بر اجرای هوشمند و سخت گیرانه دستور العمل‌ها در بوستان ها، اماکن ورزشی، و ادارت تاکید کرد و گفت: هر گونه بازگشایی جدید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از هر گونه تجمع انجام شود.

استاندار قم تردد از ساعت ۹ تا ۴ بامداد را همچنان ممنوع عنوان کرد و افزود:تردد‌های بین شهری میان استان‌های زرد بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا بلامانع است، اما برای تردد از مناطق زرد به مناطق نارنجی نیازمند اخذ مجوز است.

سرمست صدور مجوز‌های تردد بین شهری را با هدف جلوگیری از تجمع و تشکیل صف طولانی را ضروری دانست وعنوان کرد: صدور مجوز مجازی تردد پس از تهران در استان قم نیز اجرایی خواهد شد که پس از نهایی شدن به مرحله اجرایی می‌رسد

استاندار قم از اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در کارگروه‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی در استان تشکر کرد و بر استمرار آن تاکید کرد.

 استاندار به در پیش بودن مناسبت‌های مذهبی اشاره کرد و گفت: این مناسبت‌ها فرصت مناسبی برای حمایت و توزیع بسته‌های معیشتی در میان اقشار آسیب پذیراست.

او بر اولویت و تقویت ارائه خدمات دستگاه‌های مختلف دولتی در فضای مجازی تاکید و پیگیری‌های لازم برای ارائه حداکثری خدمات الکترونیکی به شهروندان برای کاهش تردد‌های شهری را ضروری عنوان کرد.

استاندار قم همچنین از اجرای اصلاح خطوط انتقال آب در مناطق غربی قم و هماهنگی دستگاه‌ها در مدیریت آن قدردانی کرد و از مدیران استانی خواست با برنامه زمان بندی شده آلودگی هوا و جلوگیری از قطعی برق را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار