مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س)در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی حرم مطهر توضیحاتی ارائه کرد.

 حجت الاسلام  آمره ،مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س)در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی حرم مطهر حضرت معصومه(س)گفت:با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه پارسال، محدودیت هایی برای ورود زائران به اعتاب مقدس از جمله حرم حضرت معصومه(س) ایجاد شد که در نهایت با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از ۲۶ اسفندماه فعالیت و میزبانی تمام اعتاب مقدس از پذیرش زائران متوقف شد.

او افزود:از ۵ خرداد ماه امسال به دنبال آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ،با به صدا درآمدن نقاره‌های حرم مطهر، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته صحن‌ها و حیاط‌های روباز حرم باز گشایی شدند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س)ادامه داد:امیدواریم با گذشت زمان و بهبود شرایط و ریشه کن شدن این ویروس منحوس شاهد حضور مجدد زائران حرم بانوی کرامت در سایر بخش‌های حرم مطهر باشیم.

آمره عنوان کرد: خادمان این آستان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک که از مهم‌ترین دستورالعمل‌های بهداشتی است را تحقق بخشند که به میزان قابل توجهی به موفقیت رسیدند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: به منظور حفظ سلامت زائران امسال از بستر فضای مجازی و رسانه‌  به صورت فراگیر مراسم‌های حرم مطهر دنبال می شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار