مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: تولید برق در نیروگاه‌های سراسر کشور با محدودیت مواجه و به همین منظور تعدیل مصرف در لرستان با خاموشی‌های معابر آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فریدون خودنیا،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان اظهار کرد: برای نیروگاه‌های تولید برق در سراسرکشور محدودیت‌های مصرف گاز ایجاد شده است بنابراین باید با ظرفیت کمتری برق تولید کنند.

او افزود: به همین نسبت در شبکه انتقال و توزیع برق استان‌ها اختلال ایجاد می‌شود بنابراین لازم است همه مشترکان نسبت به صرفه جویی در مصرف و رعایت نکات لازم همکاری داشته باشند.

او ادامه داد: برای رفاه حال مشترکان خانگی، طرح خاموشی‌های برنامه ریزی شده و تعدیل مصرف از روشنایی معابر و ادارات و خاوش کردن وسایل برقی آغاز شده است.

خودنیا تصریح کرد: با توجه به افزایش مصرف گاز در کشور و در صورت ادامه این روند افزایشی، محدودیت‌ها برای تولید برق بیشتر خواهد شد.

او گفت: سهمیه تعیین شده کاهش مصرف برق برای لرستان ۲۲ مگاوات است که در حال حاضر این مصرف، با تعدیل روشنایی معابر و کار‌های کوتاه مدت حفظ شده است.

۵۶۴ هزار و ۷۰۲ مشترک برق خانگی در استان وجود دارد، همچنین ۲ هزار و ۷۳۰ مشترک صنعتی، ۱۳ هزار ۲۲۹ مشترک اداری و هشت هزار و ۸۸۹ مشترک کشاورزی از نعمت برق بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.