رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: هرگونه واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به شخص دیگر فاقد وجاهت قانونی و ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، احمد پارسا،رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد اظهار داشت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن ملی در بروجرد اختصاص واحد به متقاضیان ثبت نام شده در طرح اقدام ملی مسکن نهایی نبوده و حق مالکیتی برای فرد متقاضی تا زمان تسویه حساب کامل و فروش اقساطی تسهیلات ایجاد نمی‌نماید.
او تاکید کرد: لذا هرگونه واگذاری امتیاز خلاف قانون و در صورت مشاهده نسبت به حذف واحد اختصاص یافته به متقاضی اقدام خواهد شد.
رییس اداره و شهرسازی بروجرد بیان کرد: تاکنون حدود چهارهزارو ۲۰۰ متقاضی در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که یک هزارو ۲۰۰ نفر جهت تشکیل پرونده اقدام نموده‌اند.
پارسا اضافه کرد: مطابق دستورالعمل وزارتخانه آخرین فرصت تشکیل پرونده متقاضیان تا آخر آذرماه می‌باشد و در صورت عدم اقدام حذف خواهندشد.
او اظهار داشت: هم اکنون عملیات اجرایی پروژه ۱۲۰ واحدی مشارکتی و همچنین فاز یک اقدام ملی مسکن در بروجرد به تعداد ۲۴۰ واحد شروع شده. است.
پارسا بیان کرد: ۳۷ هکتار از زمین‌های دولتی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده که ظرفیت احداث مسکن ملی در این اراضی تعیین شده تنها ۳ هزار واحد است.
او  ادامه داد: اقدام ملی مسکن در شهرستان یک طرح بزرگ است که باید با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها انجام شود.
رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری باید از هم اکنون پای کار باشند تا مشکلاتی که در مسکن مهر به وجود آمد تکرار نشود.

پارسا گفت: ۱۰۸ واحد نیز در میدان امام حسین (ع) بروجرد برای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته و هدف از انتخاب این محل بازسازی بافت فرسوده است.
او یادآور شد: ۱۲۰ واحد نیز در شهرک اندیشه درنظر گرفته شده که با مشارکت با سرمایه گذار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.