مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۶ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل تیراندازی در میدان کوثر زاهدان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان که باعث رعب و وحشت عمومی شده بود خبر داد.

سرهنگ "محمود سعادتی اظهار داشت: در تاریخ ۱۳ دیماه در پی تیراندازی طی یک نزاع فردی در میدان کوثر شهر زاهدان که باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: مأموران، عملیات شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی را آغاز و بااشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی خود در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی این فرد که یکی افراد شرور و اوباش سابقه دار شهرستان بود شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم دستگیر و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد در مخفیگاه این فرد خاطی خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرعت غیر مجاز خودروی پژو جان عابر پیاده را گرفت

برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با یک عابر پیاده در محور "ایرانشهر به بمپور" مرگ او را رقم زد.

سرهنگ "حسن کیخا " سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: شب گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد تصادف خودروی پژو ۴۰۵ با عابر پیاده در کیلومتر ۷ محور "ایرانشهر به بمپور"، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به همراه گروه‌های امدادی در محل حاضر شدند.

او  افزود:در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک عابر پیاده به طور نامعلومی برخورد کرده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این حادثه عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کند.

او  در پایان خاطرنشان کرد: بر ابر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه علت تامه بروز این حادثه دلخراش اعلام شده است.

کشف ۲۵ تن قیر قاچاق در "نیکشهر

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف ۲۵ تن قیر قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکردار خبر داد.

سرهنگ "محمودرضا صادقی  اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی، مأموران انتظامی شهرستان نیکشهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور " نیکشهر- چابهار" به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار ۲۵ تن قیر قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیکشهر تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد

کشف ۲۴۰۰ لیتر روغن تن ماهی قاچاق در "چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از توقیف یک دستگاه کامیونت خاور حامل ۲۴۰۰ لیتر روغن تن ماهی قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: مأموران ایست و بازرسی " شهید یدالهی " این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "چابهار -جکیگور" به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک شدند.

او بیان داشت: مأموران ایست و بازرسی، پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن، ۲۴۰۰ لیتر روغن تن ماهی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ کیخای مقدم با اشاره به توقیف خودروی مذکور خاطر نشان کرد: راننده متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

دستگیری سارق منزل با ۶ فقره سرقت در "چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخائی مقدم گفت: مأموران گشت انتظامی پاسگاه کچو شهرستان چابهار روز گذشته هنگام گشت زنی در محدوده روستای کمب این شهرستان، به فردی که درحال بالا رفتن از دیوار منزلی بود مشکوک شدند.

او  گفت: متهم ۳۰ ساله با مشاهده مأموران، قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

او گفت: متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۶ فقره سرقت منزل دیگر در سطح شهرستان چابهار اعتراف کرد.

سرهنگ کیخائی مقدم در پایان با اشاره به اینکه که متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند

واژگونی خودروی پراید با یک کشته و یک مجروح

سرهنگ "حسن کیخا " سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: عصر روز گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد واژگونی خودرو در کیلومتر ۲۵ محور "بزمان به ریگان"، بلافاصله ماموران انتظامی بخش بزمان به همراه گروه‌های امدادی در محل حاضر شدند.

او افزود:در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با ۲ نفر سر نشین از جاده خارج و واژگون شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این واژگونی راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خودرو نیز به شدت مصدوم و توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

او در پایان خاطرنشان کرد: بر ابر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه علت تامه بروز این حادثه دلخراش اعلام شده است

انتهای پیام/ع 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار