رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو و کشف ۱۸ فقره سرقت خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: بیست و سوم آذر ماه خبر سرقت یک دستگاه خودروی سواری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و با حضور گشت کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس در صحنه سرقت مال باخته اعلام می‌دارد روز قبل خودرو ام را نبش خیابان پارک کردم و امروز که مراجعه کردم متوجه سرقت آن شدم.

وی عنوان کرد: با تشکیل پرونده و دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان در گام اول پلاک انتظامی خودرو را در سامانه خودرو‌های سرقتی ناجا ثبت و سارق دو روز بعد هنگام پرسه زنی با خودروی سرقتی دستگیر و خودروی سرقت کشف می‌شود.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی علاوه بر اعتراف به سرقت خودرو به ۱۸ فقره سرقت دیگر نیز معترف و اظهار داشت، حدود ۸ ماه است که به مصرف ماده مخدر شیشه معتاد شده ام و برای تامین هزینه‌های اعتیاد خودرو‌های سواری را سرقت و پس از فروش لوازم و محتویات آن مواد مخدر تهیه و در خودروی سرقتی استعمال می‌کردم.

سرهنگ مجیدی در پایان گفت: با اعتراف متهم به جرم خود و شناسایی مال باختگان متهم به دادسرا معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار