رئیس دانشکده فنی شمسی پور گفت: در نظر داریم تا پایان نامه دانشجویان به سمت و سوی طرح شهیدسلیمانی سوق پیدا کند.

احمدرضا حقیقی، رئیس دانشکده فنی شمسی پور دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: موضوع پایان نامه‌های دانشجویان معمولا با عنوان دو محوریت یعنی هایتک و مهارتی نوشته می‌شود که باتوجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در دنیا سعی کرده ایم تا پایان نامه دانشجویان را به سمت بومی سازی و رفع نیاز‌های داخل جامعه سوق دهیم.

 رئیس دانشکده فنی شمسی پور بیان کرد: موضوع انتخابی پایان‌نامه عموما محدود و تخصصی بوده و تحقیق در مورد آن، زمان مشخص و مبتنی بر روش علمی را طلب می‌کند.

او بیان کرد: باید دانست که همین ویژگی موجود پایان‌نامه را تبدیل به منبع اطلاعاتی ارزشمندی برای علاقه‌مندان به آن حوزه موضوعی می‌کند و معمولاً اساس تدوین مقاله‌ها یا کتاب‌های منتشر شده بعدی هستند و تا آن زمان تنها مدرک دسترس‌پذیر آن فعالیت علمی محسوب می‌شوند.

حقیقی تصریح کرد: برای بومی سازی پایان نامه‌ها و رفع مشکلات جامعه از طرح شهیدسلیمانی اقتباس گرفتیم و به خوبی در حال پیش بردن آن‌ها هستیم.

رئیس دانشکده فنی شمسی پور ادامه داد: در صورت ادامه پیدا کردن پایان نامه‌ها در راستای طرح شهیدسلیمانی بومی سازی را در نظر می‌گیریم، اما اگر به شیوه هایتک قابل اجرا شود، سعی کرده ایم تا موضوعات دانشی در راستای رسیدن به طرح شهید سلیمانی باشد بنابراین پایان نامه‌ها باید در راستای رسیدن به طرح سلیمانی نوشته شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار