حوادث امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۱۵ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

انهدام باند سارقان مسلح در اندیمشک

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه با اسلحه شکاری در اندیمشک، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی اعضای باند ۳ نفره سارقان مسلح که سابقه دار نیز بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی و منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز به همراه یک هزار و ۳۶۸ فشنگ جنگی کلاش و ۲ دستگاه موتورسیکلت اوراقی مخدوش کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه محموله معترف و سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

توزیع کنندگان موادمخدر در باغملک دستگیر شدند

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی باغملک بیان داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، موضوع در دستور ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت و در این عملیات ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۸ نفر از سوداگران مرگ در این شهرستان شدند.

او با بیان اینکه ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی یک کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، آلات استعمال و ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد، اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با هدف سودجویی‌های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.