رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با فوت یک بیمار دیگر در شهرستان مهاباد آمار جان باختگان کرونا ویروس به ۳۰۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۷۶ بیمار جدید کرونایی در استان بستری شدند که ارومیه با ۳۳، خوی با ۱۸ و میاندوآب با ۷ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری در آذربایجان غربی را داشتند.

او افزود: هم اکنون از ۴۰۵ بیمار بستری در استان، ۱۳۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۳۰ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: با فوت ۷ بیمار مبتلا و مشکوک دیگر، مجموع قربانیان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۳ هزار و ۳۶۵ نفر رسید.

آقازاده با تاکید بر پرهیز از هرگونه سهل انگاری و ساده انگاری در رابطه با بیماری کووید ۱۹، این بیماری را غیر قابل پیش بینی و وضعیت کنونی را شکننده خواند و از شهروندان خواست از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و در استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.