فرماندار کرمانشاه گفت : بر اساس مصوبه ستاد کرونا، تالار‌های پذیرایی شهرستان می‌توانند با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به زرد بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه، گفت : بر اساس مصوبه ستاد کرونا تالار‌های پذیرایی شهرستان اجازه فعالیت با ظرفیت یک سوم را دارند.

او گفت : در شهرستان کرمانشاه نزدیک ۸۰ تالار پذیرایی وجود دارد که از این پس با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به متعهد شدن تالارداران شهرستان به اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی، افزود: در این راستا قرار شده اکیپ‌هایی متشکل از بهداشت، اتحادیه صنف تالارداران، اتاق اصناف، بازرسین اداره صمت و اماکن نیروی انتظامی بر روند کار تالار‌های پذیرایی نظارت داشته باشند.

او با اشاره به شکننده بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه، افزود: با وجودی که در شرایط زرد کرونایی به سر می‌بریم و آمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در شهرستان نزولی شده، اما با کوچکترین غفلت و سهل‌انگاری بازگشت شهرستان به وضعیت نارنجی و حتی قرمز کرونایی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

رنجبر گفت: وضعیت زرد کرونایی شهرستان با توجه به قرار داشتن در فصل سرد سال شدیدا شکننده است، لذا از مردم درخواست می‌شود کماکان از حضور در اجتماعات صرف‌نظر کرده و در صورت ضرورت هم با جدیت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد سفید شدن وضعیت شهرستان باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.