مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۱۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۱۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جریمه ۳۹۸ میلیاردی برای قاچاقچی پلی پروپیلین در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از جریمه ۳۹۸ میلیارد ریالی قاچاقچی پلی پروپیلین خبر داد.

علی رحیمی آذر گفت: بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) در خصوص مباشرت یک شرکت تولیدی در قاچاق کالای مجاز مشروط و اظهار خلاف واقع با تغییر کد تعرفه پلی پروپیلین بافته شده و پرونده تخلف تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

او افزود: وزن کالای قاچاق ۸۹۶ هزار و ۶۴۰ کیلوگرم و به ارزش ۶۷ میلیارد ریال بوده که با تعیین شعبه رسیدگی کننده و انجام بررسی‌ها و احراز تخلف، شرکت و مدیرعامل آن به پرداخت ۳۹۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

دستگیری شکارچیان متخلف در زیستگاه کل و بز وحشی در خلخال

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال از دستگیری شکارچیان متخلف در زیستگاه کل و بز وحشی در شهرستان خلخال خبر داد.

مهدی کسایی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: محیط بانان گشت سیار اداره حفاظت محیط زیست خلخال حین گشت و کنترل در واپسین ساعات روز در زیستگاه‌های کل و بز وحشی ازنو واقع در بخش مرکزی شهرستان خلخال موفق شدند دو نفر شکارچی در کمین شکار را دستگیر نمایند.

او افزود: از متخلفان یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق، ۳ عدد فشنگ ساچمه زنی، کشف و ضبط شد و متخلفان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده خواهند شد.

منطقه حفاظت شده آق داغ به مساحت ۸۸ هزار هکتار در سال ۱۳۸۹ طی مصوبه ۳۲۲ شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور مصوب و ثبت رسمی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.