مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز گفت: ۶۸ دستگاه آبگرمکن و بخاری گازی بین مددجویان روستایی تحت پوشش این نهاد بمناسبت بزرگداشت دهه بصیرت توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،غفور عبداللهی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه بصیرت و مجاهدت، تعداد ۳۵ دستگاه بخاری گازی و ۳۳ دستگاه آبگرمکن گازی به مددجویان تحت حمایت مناطق محروم توزیع و اهدا شد.

او با بیان اینکه توزیع آبگرمکن و بخاری گازی در بین مددجویان و نیازمندان محروم در روستا‌ها بخشی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به این افراد است، افزود: ارزش ریالی این تعداد از آبگرمکن و بخاری گازی ۱۳۵ میلیون ریال ارزیابی شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز با اشاره به اینکه هزینه این وسایل توزیع شده در روستا‌ها از اعتبارات داخلی این نهاد تامین شده است، گفت: تلاش می‌کنیم این روند خدمات رسانی به روستا‌ها را بیشتر از قبل انجام دهیم تا محرومیت در روستا‌ها به حداقل برسد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار