مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه کرمانشاه از انجام دو پیمایش ملی در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی سوری مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه کرمانشاه گفت : طرح‌های نظرسنجی بررسی سلامت روان شهروندان کرمانشاهی و ارزش‌ها و نگرش‌های جوانان، از سوی "ایسپا" در کرمانشاه در حال برگزاری است.

او گفت : طرح بررسی ارزش‌ها و نگرش‌های جوانان با حجم نمونه آماری ۷۰۰ پرسشنامه و طرح بررسی وضعیت سلامت روان شهروندان کرمانشاهی با حجم نمونه ۷۷۵ پرسشنامه همزمان به صورت حضوری و تلفنی در حال برگزاری است.

مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه کرمانشاه افزود: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، یکی از مراکز وابسته به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی است و در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور، رفع نیاز‌های سازمان‌ها و نهاد‌های تصمیم گیر، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره‌گیری از مشارکت و دیدگاه‌های شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند.

سوری افزود: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یکی از ظرفیت‌های قابل توجه جهاددانشگاهی به شمار می‌رود و می‌تواند در اجرای طرح‌های نظرسنجی بازوی توانمند برای دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

او تاکید بر بکارگیری معیار‌های دقیق علمی و فنی و رعایت و حفظ موضع بی طرفی در قبال مسائل و موضوعات مورد بررسی را با استفاده از نیرو‌های جوان و مستعد دانشگاهی از اصول کاری ایسپا برشمرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.