رئیس اداره آبفا شهر کلاته رودبار گفت: ظرف سه ماه اخیر نزدیک به ۳۵ فقره انشعاب غیرمجاز در محدوده خدماتی اداره آب و فاضلاب کلاته رودبار کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بدنبال بررسی های بعمل آمده و بازدید میدانی از مجتمع دامداری های شهر کلاته رودبار توسط رئیس اداره آب و فاضلاب این شهر دو فقره انشعاب غیر مجاز کشف گردید.

مسلم فدائی رئیس اداره آب و فاضلاب شهر کلاته رودبار گفت: پس از کشف انشعابات مذکور ضمن تماس با ریاست پاسگاه انتظامی دیباج صورتجلسه ای تنظیم شد و مالکان دامداری های ذکر شده به اخذ انشعاب غیرمجاز اعتراف و اظهار ندامت و پشیمانی داشته و با هرگونه تصمیم از سوی اداره آب و فاضلاب مطابق با ضوابط و مقررات را پذیرفته و خواستار تخفیف در مجازات شدند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهر کلاته رودبار تصریح کرد: در راستای مدیریت آب بدون درآمد و کاهش هدررفت آب با جدیت بیش از پیش همکاران، نسبت به شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز اقدام شده، بطوریکه ظرف سه ماه اخیر نزدیک به ۳۵ فقره انشعاب غیرمجاز در محدوده خدماتی اداره آب و فاضلاب کلاته رودبار و در روستاهای آستانه،آهوانو و شهر کلاته رودبار کشف شد و به مرور نسبت به قطع و جمع آوری آن اقدام و طبق ضوابط و آیین نامه شرکت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: طبق برنامه زمان بندی شده تا پایان سال ۱۳۹۹ با کشف و جمع آوری انشعابات و مصارف غیر مجاز، برخورد و تذکر به مشترکین پرمصرف تا ۱۰ درصد از هدررفت آب جلوگیری می شود.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.