مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: به لحاظ ترکیب مصرف ۵۲ درصد انرژی شهرستان سمنان صرف فعالیت های بخش تولید شامل صنعت و کشاورزی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با فرماندار سمنان با اشاره به این که هم اینک به ۱۰۰ هزار اشتراک برق در شهرستان سمنان خدمات دهی می‌شود افزود: به لحاظ ترکیب تعدادی، ۲۵ درصد انشعاب‌های کل استان، به این شهرستان اختصاص دارد.

او با بیان این که به منظور بهره برداری از پروژه‌های عمرانی برق رسانی در سطح شهرستان، در سال گذشته ۱۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی سرمایه گذاری گردیده اضافه کرد: برای امسال نیز مبلغ ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تاکنون ۸۹ درصد آن جذب شده است.

او تـصریح کرد: پـرداخت به موقع مطالبات مشترکان، ارتباط مستقیم با اجرای به هنگام پروژه‌ها دارد و انتـظار است مـشترکان تعرفه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های اجرایی نسبت به انجام تعهدات و پرداخت مطالبات، اقدام شایسته به عمل آورند.

موسوی زاده همچنین به موضوع برودت دمای هوا و افزایش مصرف گاز و برق اشاره کرد و ابراز داشت: به منظور همکاری با مجموعه شرکت گاز جهت تامین سوخت نیروگاه ها، برخی اقدامات مدیریت مصرف از جمله تعدیل روشنایی معابر و یک درمیان کردن چراغ‌ها به جز در نقاط حادثه خیز در دستورکار این شرکت قرار گرفته و امیدواریم مشترکان استان در روز‌های سرد زمستانی نیز در مصرف بهینه انرژی بیش از پیش اهتمام نمایند.

انتهای پیام/ گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار