نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم و مدیران استان سمنان با همکاری با یکدیگر در صرفه جویی در آب اهتمام بورزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیران آبفای این استان گفت: ارائه خدمات در حوزه آب و فاضلاب به مردم بسیار حائز اهمیت است و مسئولان باید به این مهم اهتمام بورزند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه دین اسلام، دین خدمت است افزود: آب یک مسئله حیاتی است که مردم باید در کاهش مصرف آب همراهی و مشارکت کنند.

محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در این دیدار گفت: از ابتدای سال ۹۹ تمامی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در راستای تسریع در ارائه خدمات به مردم، یک پارچه شدند.

او افزود: امسال خوشبختانه مشکل قطعی آب در استان نداشته ایم و مسئولان استانی برای پیشگیری از بروز این نوع مشکلات مشارکت داشتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه ۲۲ خدمت شرکت آبفای استان سمنان غیرحضوری انجام می‌شود، گفت: با توجه به شرایط کرونا ، هم استانی‌ها می‌توانند برای بهره مندی از خدمات ۲۲ گانه شرکت آب و فاضلاب استان به آدرس www.sww.ir مراجعه کنند.

به گفته طاهری ، این خدمات غیر حضوری شامل خرید انشعاب، پرداخت اقساط انشعاب آب و فاضلاب، پرداخت هزینه‌های فروش انشعاب آب و فاضلاب و پرداخت اقساط انشعاب آب و فاضلاب و تعویض کنتور است.

۱۱ دی ماه سی امین سالروز تاسیس شرکت‌های آب و فاضلاب است.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: آب و فاضلاب ، قطعی آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.