رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: تردد‌های درون شهری با توجه به کرونا افزایش یافته است و بعد از ظهر‌ها به اوج خود می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ترافیک شهر‌های زرد استان کرمانشاه نسبت به روز‌های قبل از شیوع کرونا تفاوتی نداشته و متأسفانه در بعد از ظهر‌ها به اوج خود می‌رسد.

او با اشاره به کاهش تعداد فوتی‌ها و بیماران بستری افزود: این افزایش تردد‌ها علاوه بر ایجاد ترافیک خبر خوبی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا نیست و بر شیوع آن دامن می‌زند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: مراجعه شهروندان در ساعات خاصی از روز برای تقاضای سفر به مرکز شهر و مراکز خرید تردد‌ها را به حد اشباع رسانده است.

شیری  بیان کرد: معابر مرکز شهر ظرفیت و سطح سرویس مناسب برای پاسخگویی به تقاضای سفر روزانه شهروندان با وجود تمرکز بسیاری از مشاغل و بازار در مرکز شهر نیست.

او افزود: زیر ساخت‌های نامناسب ترافیکی و عدم تناسب آن با تقاضای سفر روزانه باعث تشکیل کلاف سر درگم ترافیک و تضییع وقت و ماندن مردم در معابر شهری شده است.
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.