۷ هزار و ۲۳۵ دستگاه خودروی متخلف در کرمانشاه اعمال قانون شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های دو هفته‌ای کرونا، ۷ هزار و ۲۳۵ دستگاه خودروی متخلف در استان اعمال قانون شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۶ هزار دستگاه خودرو از این تعداد در ساعات غیرمجاز (۲۱ شب تا ۴ بامداد) تردد داشته و به توصیه و اخطار‌های پلیس بی توجه بودند.

او گفت : در این مدت یک هزار و ۱۷۶ دستگاه خودرو به علت برداشتن پلاک و یا مخدوش بودن آن اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان به توقیف ۵۵۴ دستگاه خودرو اشاره کرد و افزود: ۱۳۹ مورد از این خودرو‌ها مربوط به خودرو‌های پلاک مخدوش، ۱۳۸ مورد مربوط به خودرو‌های فاقد پلاک و ۲۷۷ مورد نیز مربوط به سایر خودرو‌ها که به توصیه‌ها و اخطار‌های صادره بی توجهی کردند، بوده است.

 شیری افزود: مبلغ جریمه‌های صادر شده برای خودرو‌های متخلف در ۱۴ روز اجرای طرح را بیش از ۱۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال عنوان کرد.

او ادامه داد: از ابتدای آغاز طرح تا کنون ۹ هزار و ۱۶ دستگاه خودرو به مقصد خود عودت داده شده و رانندگان ۹ هزار و ۹۶۹ دستگاه نیز تذکر دریافت کرده اند.

 شیری تعداد پیامک‌های موردی ارسال شده جهت آگاه سازی شهروندان برای حضور نیافتن در شهر‌های قرمز و ممنوعیت تردد در ساعات ممنوعه را ۴۲ هزار و ۸۱۸ مورد اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با قدردانی از همکاری اکثر شهروندان و رانندگان با ماموران راهور، از تداوم اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد‌ها تا پایان هفته جاری خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار