سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت: تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در استان همدان به ۹ هزار و ۸۳۶نفر رسید.

محمد طاهری, سخنگوی دانشگاه علوم همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان ۲۰۰مورد بوده که از این تعداد ۲۱ مورد در بخش عادی و هفت نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۳۱ نفراز افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان  وخیم گزارش شده است.

او افزود: تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۹ هزار و ۸۳۶ مورد، تعداد موارد مثبت جدید ۱۰ مورد بوده است و با جان باختن یک نفر  جدید آمار فوتی ها به یک هزار و ۴۱۹ مورد افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون در شهرستان اسدآباد ۳۵۸ نفر، بهار ۵۶۰ نفر، تویسرکان ۶۰۴ نفر، رزن ۳۹۱ نفر، درگزین ۱۷۲نفر، فامنین ۱۷۲ نفر، کبودراهنگ ۶۲۱نفر، ملایر یک‌هزار و ۸۴۰نفر، نهاوند یک‌هزار و ۹۷نفر، همدان ۳ هزار و ۷۵۳ نفر و خارج از استان ۲۶۸ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

طاهری در ادامه گفت: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی باعث افزایش ابتلا به این بیماری می‌شود که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از این برنامه‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.