مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مجموعه تئاتر شهر کرمان، فردا همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: فردا دوشنبه ۱۵ دی ماه، مجموعه تئاتر شهر کرمان، همزمان با برپایی مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در شهر کرمان به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: پیش از این قول افتتاح و بهره برداری از این مجتمع را در دی ماه امسال داده بودیم و خوشحالیم که به همت جمعی از همکاران در داخل و خارج از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش کرمان، فردا شاهد بهره برداری این مجموعه خواهیم بود.

علیزاده تصریح کرد: از آن جایی که از ۱۰ دی ماه جاری میزبان برگزاری دومین جشنواره سردار آسمانی هستیم، تصمیم گرفته شد تا بهره برداری از این فضای فرهنگی و هنری با مراسم اختتامیه این رویداد همراه  شود تا با مدد از روح بلند و آسمانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه تئاتر شهر کرمان فعالیت خودش را آغاز کند.

او افزود: ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری بعد از مشکلاتی که در بنای آن پیش آمده بود با صرف هزینه قابل ملاحظه‌ای به شکل اصولی مرمت و پس از آن و براساس مشورت با اهالی حوزه فرهنگ و هنر، زمینه برای ایجاد تئاتر شهر در همین ساختمان فراهم شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: تردید نداریم که تئاتر شهر کرمان، یک ظرفیت بزرگ برای حوزه تئاتر است و می‌تواند باعث جهش کمی و کیفی هنر نمایش در کرمان شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.