مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از افتتاح مجموعه تئاتر شهر کرمان در دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر گفت: تجهیز پلاتو و سایر بخش‌های مرتبط به تئاتر شهر به مراحل نهایی رسیده است و مجموعه " تئاتر شهر کرمان" دی ماه امسال افتتاح می‌شود.

او افزود: ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری بعد از مشکلاتی که در بنای آن پیش آمد، با صرف هزینه قابل ملاحظه‌ای به شکل اصولی مرمت شد و پس از آن و براساس مشورت با اهالی حوزه فرهنگ و هنر، زمینه برای ایجاد تئاتر شهر در همین ساختمان فراهم شد.

علیزاده افزود: مجتمع فرهنگی و هنری؛ مجموعه کلیدی حوزه فرهنگ و هنر است که انجمن‌ها و هنرمندان متعددی در این فضا کار کردند و امیدواریم با توجه به تلاش‌هایی که صورت گرفته و در جریان است، هر چه زودتر شاهد افتتاح تالار بزرگ کرمان نیز باشیم تا فضای کافی و لازم برای هنرمندان سایر رشته‌های فرهنگی و هنری نیز به شکل مطلوب و مناسب فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: هم اکنون در مراحل نهایی کار هستیم و امیدواریم دی ماه امسال این ساختمان و پلاتوی نمایش و سایر بخش‌های آن آماده استفاده شوند و به بهربرداری برسند.

علیزاده به تاسیس هنرستان دخترانه هنر‌های زیبا طی دو سال پیش اشاره کرد و بیان داشت: رشته هنر‌های نمایشی تبدیل به یکی از رشته‌های مهم این هنرستان شد و در هنرستان هنر‌های زیبای پسران کرمان نیز هنرجویان متعددی در رشته تئاتر؛ هر سال از این مرکز آموزشی به جامعه نمایش استان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.