سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد از برنامه ریزی این سازمان برای نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جعفر امین مقدم سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد، با اشاره به هماهنگی کامل مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌ها برای هم افزایی در ارائه خدمت به شهروندان، گفت: ارائه طرح‌ها و پروژه‌های فاخر و مطلوب و همچنین در برگیری مناسب تمام شهر در رویداد نوروز  ۱۴۰۰ از جمله نکاتی است که باید برنامه ریزان و مدیران اجرایی به آن توجه کنند.

او با تاکید بر حضور هموطنان در یزد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  افزود: باید برای افزایش تردد‌های درون شهری و برون شهری در ایام عید به ویژه  بافت تاریخی تدابیری در نظر گرفته شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در صورت تداوم شیوع کرونا، برای ارائه برنامه‌ها به صورت مجازی و همچنین برنامه‌های مفرح در محیط باز آماده است.

امین مقدم بر لزوم راه اندازی تور‌های شهری برای بازدید مسافران و حتی شهروندان یزدی از جاذبه‌های شهر تأکید کرد و ادامه داد: عدالت در اجرای برنامه‌های نوروزی باید مورد توجه قرار گیرد و شهروندان در همه مناطق شهر از برنامه‌های نوروزی برخوردار شوند.

او تصریح کرد: برنامه ریزی برای اتمام طرح‌های عمرانی در یک بازه زمانی مناسب تا عید، آمادگی برای ایجاد فضای راهنمایی و اسکان مسافرین در صورت وجود مسافرت‌های بین شهری، ساماندهی ورودی‌های شهر از قبیل پل الغدیر، پل شهید تقوی و میدان سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین ساخت حجم‌ها و المان‌های مرتبط با مناسبت‌ نوروز و نصب آن در سطح شهر باید هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.