رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان برای دفع آب‌های سطحی در شهر یزد هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سپنتا نیکنام، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: در سال گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای دفع آب‌های سطحی در شهر یزد هزینه شده و به همین منظور تعداد ۷۰۰ حلقه چاه جذبی نیز در مناطق پنج گانه شهرداری حفر شده است.

او افزود: سال گذشته با پی گیری کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر یزد تلاش برای رفع مشکل آب گرفتگی معابر به صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار گرفت و به حل مشکلات زیر ساختی پرداخته شد.

نیکنام با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای پایش و شناسایی مناطق بحرانی ادامه داد: از ۲۵ منطقه بحرانی شناسایی شده، مشکلات ۱۰ منطقه زیر نظر مشاور ذی صلاح برطرف شد و مشکل آب گرفتگی ۱۰ منطقه دیگر نیز تا پایان سال برطرف می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری اظهار کرد: مشکلات آب گرفتگی بلوار جمهوری در منطقه یک و محدوده کشتارگاه به طور کامل رفع و در منطقه همافر احداث کانال صورت گرفته است. علاوه بر آن اصلاحات اساسی در منطقه آزاد‌شهر انجام شد و اصلاح شیب در محدوده میدان آرمان واقع در امامشهر و انجام اصلاحاتی در بلوار ریاضی واقع در منطقه سه نیز در دستور کار قرار دارد.

او افزود: احداث سیل بند به منظور مهار روان آب‌ها در مناطق برون شهری، تهیه لباس فرم برای مأموران مدیریت بحران بر اساس استاندار‌دهای لازم و اصلاح سامانه تماس مردمی به منظور پاسخگویی بهتر و سریع‌تر شهروندان در زمان وقوع بحران از دیگر اقدامات در دست انجام است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.