معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از راه اندازی سامانه نظام بررسی و پذیرش پیشنهاد‌ها به عنوان یک نظام مطلوب و کارآمد در شهرداری خبر داد.

مجید بیکی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: با توجه به راه اندازی نرم‌افزار نظام پیشنهاد‌ها در سایت شهرداری یزد، در صورتی‌که شهروندان و کارکنان پیشنهاداتی در زمینه افزایش بهره‌وری، استفاده مناسب از منابع، افزایش درآمد، کاهش هزینه و افزایش رضایت شهروندان را داشته باشند می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://pishnahad.yazd.ir و یا مراجعه به تب خدمات الکترونیک در سایتhttps://www.yazd.ir پیشنهادات خود را ثبت نمایند.

او افزود: طرح‌های پیشنهادی می‌تواند مزایای زیادی از جمله جلوگیری از اتلاف منابع، کاهش هزینه‌ها، جلب رضایت بیشتر ذی‌نفعان با رفع مشکلات موجود، سرعت‌بخشی به خدمات‌رسانی و همچنین بهبود شگرف در فرهنگ سازمانی، رضایتمندی شهروندان و همچنین رضایت شغلی کارکنان را به همراه داشته باشد.

بیکی اضافه کرد: ایجاد فرصت، طرح نظرات و دیدگاه‌ها، دریافت پاسخ مستدل، قدرشناسانه و سریع به پیشنهاد‌ها از مسئولین مربوطه، امکان درخواست تجدیدنظر در بررسی پیشنهاد، امکان کسب رضایتمندی شهروندان و رضایت شغلی کارکنان، از جمله مزایای مشارکت در نظام پیشنهادات برای شهروندان و کارکنان است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد ادامه داد: شهروندان برای ورود به سامانه کافیست در قسمت ثبت نام، اطلاعات خود را به صورت کامل وارد کرده و از سامانه نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات استفاده کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار