معاون برنامه ریزی شهرداری یزد از برگزاری اولین ایده شو شهروندی دانش آموزی در حوزه مسائل محیط زیستی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید بیکی،معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد گفت: اولین ایده شو شهروندی دانش آموزی با هدف استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانش آموزان در حوزه مسائل محیط زیستی برگزار می شود.

او افزود: در این رویداد که با محوریت واحد تحول و نوسازی معاونت برنامه ریزی شهرداری یزد و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود قرار است دانش آموزان و تیم‌های دانش آموزی، با استفاده از مهارت تفکر و ایده پردازی با هم به رقابت بپردازند.

بیکی ادامه داد: دانش آموزان در ایده شو شهروندی، راهکار‌هایی برای کاهش آلاینده‌های محیطی، کاهش پسماند خانگی، تفکیک زباله از مبداء، حمل و نقل پاک، دوچرخه سواری و کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی در شهر یزد را ارائه خواهند داد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد اضافه کرد: دانش آموزان جهت شرکت در ایده شو شهروندی دانش آموزی می‌توانند ایده‌ها و راهکار‌های خود را در زمینه‌های اعلام شده از ۱۵ آذر تا ۱۲ دی به آدرس https://pishnahad.yazd.ir ارسال نمایند.

بیکی اضافه کرد: ایده‌های ارسالی پس از بررسی و داوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و ضمن انتخاب ایده‌های برتر و استفاده از ایده برتر در حوزه‌های مرتبط، مورد حمایت مالی هم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار