میلانی گفت: قوه قضاییه باید بحث مازوت سوزی را به صورت شفاف پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز (یکشنبه چهاردهم دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: تذکر بنده هم درباره آلودگی هوا در شهر تهران است و ما در شرایط بحرانی قرار داریم و شورای شهر به عنوان مدافع حقوق عامه باید در این خصوص واکنش نشان دهد و اعتراض کند که تعدد اعتراضات امروز هم همین موضوع را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از قوه قضاییه می‎خواهم که به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد و بحث مازوت سوزی را به صورت شفاف پیگیری کند، افزود: همچنین از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌خواهم که به این موضوع ورود و آن را پیگیری کند.


بیشتر بخوانید


عضو شورای شهر تهران بیان کرد: از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تقاضا می‌کنم که بحث سنجش به وسیله سنجنده‌های ماهواره‌ای در شهر تهران و استان‌های مجاور را شروع کند و آن را در اختیار مردم عمومی قرار دهد و این موضوع را شفاف کند.

حسینی میلانی با اشاره به وظایف مدیریت شهری در بحث آلودگی هوا گفت: مدیریت شهری هم در این میان وظایفی بر عهده دارد که در این رابطه لازم است گله‌ای بکنم که هنوز دو لایحه ساختمان سبز و تأسیس صندوق محیط زیست و توسعه حمل و عمومی به شورا ارسال نشده اند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اهمیت ساختمان‌های سبز در این روز‌ها در این است که اگر ما ساختمان‌های سبز داشته باشیم مصرف انرژی و مصرف برق کاهش پیدا می‌کند و فشار کمتری به نیروگاه‌ها وارد می‌شود و نیاز است که حتما شهرداری تهران این دو لایحه مهم را پیگیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار