مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: زنجان برخوردارترین استان در کشور به لحاظ تعداد تخت نسبت به بیمه شده در بخش تامین اجتماعی می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: به ازای هر ۲ هزار و ۵۳۰ بیمه شده تامین اجتماعی زنجان یک تخت بیمارستانی وجود دارد در حالیکه میانگین کشوری چهار هزار و ۸۵۴ تخت است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر بیمارستان امام حسین (ع) زنجان با ۱۴۲ تخت و امید ابهر با ۷۸ تخت در حال خدمات رسانی به جامعه هدف خود هستند، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مقرر شد بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان و دیگر مراکز درمانی حداکثر میزان تخت را در اختیار بیماران کرونایی استان زنجان قرار دهند.

محمدی ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان نیز بدون محدودیت و با توجه به حساسیت و خطر بیماری با اولویت اول ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی را مورد توجه قرار داد که در این خصوص هرگز فعالیت‌های عادی آن نیز متوقف نشد.

به گفته محمدی بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر فعال‌ترین مراکز در حوزه موالید بوده و در حال حاضر نیز خدمات رسانی آن‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: اطلاع رسانی‌های لازم از طریق نصب پوسترها، بنر‌های آموزشی، آگاهی بخشی  در خصوص عدم حضور غیرضروری مراجعان در بیمارستان و راه‌های پیشگیری از شیوع ویروس و عدم ارائه خدمات به افراد بدون ماسک انجام شده است.

او با قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمان و پرسنلی که به نوعی در این امر خداپسندانه دخیل هستند، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام گرفته و استفاده از نیرو‌های بخش‌های دیگر و فراهم کردن تجهیزات و داروی مورد نیاز تلاش می‌کنند تا از کیفیت خدمت رسانی به بیماران کاسته نشود.

۲۳۰ پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، ۱۳۵ مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، ۳۵ درمانگاه خصوصی و دولتی و ۱۲ بیمارستان در استان زنجان طرف قرار داد تامین اجتماعی هستند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.