بازیکنانی هستند که می‌توانند با انتقال خود به تیم‌های دیگر باعث درآمد زایی برای باشگاه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، تمام باشگاه‌های اروپایی در این فصل به علت همه گیری ویروس کرونا با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده اند و اکثر این تیم‌ها با رضایت بازیکنان خود مجبور به کاهش دستمزد آن‌ها شده اند و به دنبال روش‌های جدید درآمدزایی برای تیم‌های خود هستند.

یکی از روش‌هایی که تیم‌ها می‌توانند با انجام آن درآمدزایی کنند، فروش و یا قرض بازیکنان خود به تیم‌های دیگر است.

آبی اناری‌ها نیز از این قائده مستثنی نیستند و با توجه به این موضوع که آن‌ها یکی از تیم‌هایی هستند که بیشترین دستمزد را میان تمام تیم‌های اروپایی پرداخت می‌کنند، می‌توانند با فروش بازیکنانی که در تیم نیازی به آن‌ها احساس نمی‌شود کمی شرایط مالی خود را بهبود بخشد.

به ۴ بازیکنی که بارسلونا می‌تواند با فروش آن‌ها درآمد زایی کند، اشاره خواهیم کرد:

۱. اوسمان دمبله

از زمان حضور در بارسلونا مسابقات بسیاری را به علت مصدومیت از دست داده است و نتوانسته خود را در ترکیب بارسلونا نشان دهد. او ۵۰ میلیون یورو ارزش گذاری شده است و بارسلونا با فروش او می‌تواند سود زیادی در فصل نقل وانتقالات به دست آورد.

۲. ساموئل اومتیتی

به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیت‌های طولانی و همچنین روش بازی تیم فوتبال بارسلونا، این مدافع فرانسوی دیگر بخشی از برنامه‌های رونالد کومان نباشد. ارزش او ۱۲ میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات اروپا تعیین شده است.

۳. ریکی پوئیگ

به عنوان یکی از بهترین استعداد‌های تیم فوتبال بارسلونا است که در این فصل توسط رونالد کومان فرصتی برای بازی به او داده نشد.

او محصول لاماسیا در بارسلونا و ارزش او در ترانسفر مارکت ۲۰ میلیون یورو تعیین شده است، فروش او در ژانویه می‌تواند سود خوبی را نصیب باشگاه بارسلونا کند.

۴. جونیور فیرپو

او در سال ۲۰۱۹ از رئال بتیس به بارسلونا پیوست. از او به عنوان جایگزین آلبا نام برده می‌شد، اما نتوانست خود را در ترکیب ثابت بارسلونا نشان دهد و عملکرد خوبی را در این تیم نشان نداد. ارزش او در بازار نقل و انتقالات ۱۴ میلیون یورو تعیین شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار