رئیس پلیس راه خراسان شمالی از کاهش ۹ درصدی متوفیان جاده‌ای خراسان شمالی در نه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذرماه یک هزار و ۹۹۸ فقره تصادف در محور‌های استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این مدت ۱۴۵ نفر در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ حسین زاده افزود: در ۹ ماهه امسال ۱۲۰ فقره تصادف فوتی در سطح محور‌های استان به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۸ درصدی همراه بوده است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه از تعداد کل تصادفات به وقوع پیوسته در استان، یک هزار و ۶۷ مورد جرحی و ۸۱۱ مورد خسارتی بوده است، افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد که تصادفات جرحی ۲۵ درصد و تصادفات خسارتی ۲۷ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در تصادفات به وقوع پیوسته در این بازه زمانی، یک هزار و ۳۱۹ نفر مجروح شدند، که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال یک هزار و ۹۹۸ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در محور‌های سطح استان به وقوع پیوسته است، عنوان کرد: از کل تصادفات به وقوع پیوسته در این مدت، ۱۴۵ نفر جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه با کاهش ۹ درصدی همراه بوده است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ با توجه به شرایط جوی در تمام خودرو‌ها لازم و ضروری است، یاد آور شد: رانندگان عزیز با توجه به برودت هوا و بارش برف و یخبندان از سفر‌های غیر ضرور پرهیز کرده و حتما قبل از شروع سفر از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.