فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کاهش ۲۹ درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در اجرای طرح تابستانه پلیس در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ سردارعلیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تلفات جاده‌ای ۲۱ درصد کاهش داشته و خوشبختانه ۳۱ نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر کشته شدند.

وی افزود: امسال در اجرای طرح تابستانه پلیس در استان ۲۹ درصد کاهش تلفات حوادث رانندگی هم در حوزه برون شهری و هم در حوزه درون شهری را داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد کاهش تلفات حوادث رانندگی در حوزه‌های درون و برون شهری را داشتیم.

سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اینکه تلفات حوادث رانندگی یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است، افزود: خوشبختانه با ایجاد قرارگاه کاهش تصادفات در سال جاری اقدامات بسیار خوبی در  استان انجام شده و این روند همچنان با قدرت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در حوزه درون شهری  درشش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه ۴۰ درصد کاهش تلفات را داشتیم که در این راستا تعداد ۱۲ نفر در این مدت کمتر کشته شدند.

سردار مظاهری اظهار کرد: امسال در طرح تابستانه پلیس راهور استان شاهد کاهش ۱۵ درصدی تلفات بودیم به گونه‌ای که با اجرای این طرح خوشبختانه ۲ نفر نیز کمتر کشته شدند.

انتهای پیام / ب

کاهش متوفیان حوادث رانندگی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.