مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ۱۳ دی ماه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ۱۳ دی ماه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، باومهدی المهندس و همراهان آن‌ها در فرودگاه عراق را تسلیت گفتند.

شهادت سردار سلیمانی قلب ایران را به درد آورد

در پیام تسلیت جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان چنین آمده است:

انگار همین دیروز بود که خبری تکان دهنده، قلب ایران را به درد آورد و روایت شهادت ابرمردی از جنس ابهت و صلابت، در گوش جهان طنین انداز شد. او که پیروی مکتب امام حسین علیه السلام و خادم مادر آل طه بود و عباس گونه، دستش و علی‌اکبر وار، وجودش را در این راه هدیه کرد.

حال که پس از عروج ملکوتی این شهید والامقام، هزاران سلیمانی در دل‌ها جان گرفت و هزاران رهروی نام ایشان پدیدار شد، مگر می‌شود از نبودش سخن راند؟ اگرچه طی سال‌ها امنیتی جهادی را با حضور و اقتدار بی مانندش رقم زده و خواب خوش را از فتنه‌گران و دشمنان ربوده بود؛ اما امروز و بعد از آسمانی شدن اش، پرچم دفاع و حراست از حریم این مرز و بوم بر زمین نخواهد ماند.

حاج قاسم سلیمانی، به تنهایی برای همه ما نهضتی از زیبایی‌های صلابت دین و اندیشه بود. پویشی تمام عیار از نمایش اقتدار، عزت و سربلندی که جهانی را به امنیت رساند. سردار دل‌ها اگر چه غم فراغتان هیچگاه سرد نخواهد شد، اما راه و بینش شما تا ابد در دل و جان مان ماندگار است و تفکری را که اینگونه به صلابت رساندید، حافظ خواهیم بود.

این تعهد ما به خونی است که سرخ‌تر از لاله‌های واژگون دشت‌های عاشقی بود و اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ و معزز کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان شهادت این سردار بزرگ و مرد میدان را به مقام عظمای ولایت و ملت شریف وسرافراز ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

شهادت پاداش خداوند به جاهدان مخلص و صادق است

پیام تسلیت شهاب صدیقی سرپرست فرمانداری بندرماهشهر به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

"بسم رب الشهداء والصدیقین"

((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))

شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان مخلص و صادقی است که هنرمندانه عشق به ذات اقدس الهی را در اجرای فرمان او در سخت‌ترین میدان‌های جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت تا پای جان به اثبات رساندند. سردار رشید و پرافتخار جهان اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمر پر برکتش را به جهاد خالصانه با لشکریان شیطان از بعثیان متجاوز تا صهیونیسم و تروریسم کور تکفیری و در رأس آنان تروریسم مستکبرانه دولتی آمریکا اختصاص داده بود، سرانجام به آرزوی بلندش رسید و آسمانی شد.

شهادتی که پاداش آن دلاور مرد بزرگ درعرصه جهاد فی سبیل الله بود و حال در اولین سالگرد این اسوه ایثار و شهادت با شعار «مرد میدان» یاد و خاطره او را گرامی داشته و قدر می‌داریم. بی شک شهادت آن رادمرد عرصه نبرد با استکبار جهانی، فصل جدیدی را در ستیز جانانه با نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خواهد گشود و انتقام سختی را برای آنان رقم خواهد زد جامعه بزرگ ایران هیچگاه پس از شهادت سرداران و دانشمندان خود از پای نخواهد نشست و با عزمی راسخ‌تر از گذشته مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی را دنبال و خواهد کرد و یقین دارد پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند.

اینجانب نخستین سالگرد شهادت این سردار دلاور و عصاره مکتب ولایت و اسلام ناب محمدی را به محضر نورانی امام عصر حضـرت بقیه الله الاعظـم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مـقام معظـم رهبـری حضـرت امـام خـامنـه‌ای مـدظلـه العالـی، همه مجاهـدان و همـرزمـان جبهـه مقاومـت، مردم شریف بندرماهشهر و به ویژه خانواده معظم آن شهید گرانقدر تسلیت گفته، علو درجات آن شهید سعید و حشـر با اولیای الهـی را از خداوند متعال برای آن مجاهـد نسـتوه مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار