مسئولان خوزستان در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت محسن فخری زاده معاون علمی و پژوهشی وزیر دفاع را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای شهادت محسن فخری زاده معاون علمی و پژوهشی وزیر دفاع را تسلیت گفتند.

محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پیامی ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، از دانشمندان برجسته کشورمان که سال‌های طولانی از عمر پر برکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقای توان دفاعی کشور نمود، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت مظلومانه محسن فخری زاده را به محضر مقام معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز و صبر جزیل برای بازماندگان او مسئلت می‌نمایم.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان

شهادت چهره برجسته علمی و دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی شهادت چهره برجسته علمی و دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه علمی کشوری تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)

بار دیگر ایادی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دست به جنایت جدیدی زده و فرزند برومند و دانشمند علمی و هسته‎ای ایران اسلامی را به شهادت رساندند.

ترور ناجوانمردانه و شهادت چهره برجسته علمی، صنعت دفاعی کشور و دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده نشانه رذالت حاکمان متحجر و تروریست پرور استکبار جهانی و عوامل آمریکای خبیث و صهیونیستی آنان است.

این شهید بزرگوار که عمری را با اخلاص و ایثار کم نظیر برای سربلندی و سرافرازی کشور و مردم در حوزه‌های علم و دانش و پژوهش سپری کرد و میراثی گرانقدر از دستاورد‌های عظیم علمی و پژوهشی از خود به یادگار گذاشت، نماد درخشان پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی در ساحت علم و فناوری و پژوهش بوده و اخلاق و منش او و فعالیت‌های علمی اش، به منزله چراغ راه نسل‌های متوالی از دانشمندان جوان و توانمند ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدام خبیثانه تروریستی که منجر به شهادت چهره برجسته علمی و دانشمند فرهیخته هسته‌ای شهید محسن فخری‎زاده شد، شهادت این بزرگوار را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، جامعه‌ی علمی کشور، خانواده معظم و معزز شهدای والامقام و آن شهید گرامی، تبریک و تسلیت عرض می‎نمایم و خداوند متعال روح پاک او  را با مولایش امام حسین (ع) محشور فرماید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.