سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در پی درگذشت پروین کیوان پرستار بیمارستان بزرگ این شهرستان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با صدور پیامی شهادت پروین کیوان پرستار بیمارستان بزرگ دزفول و یکی دیگر از مدافعان سلامت را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر تلخ و سنگین شهادت پرستار و مدافع سلامت مرحومه پروین کیوان که جان خود را از دست داد موجب تاسف و اندوه فراوان شد. رجعت این بانوی فداکار زنگ خطر و هشداری تازه است که اگر شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشود، نه تنها جان خود و خانواده‌های مان به خطر می‌افتد، بلکه باعث به خطر افتادن و داغدار شدن خانواده‌هایی خواهیم شد که تنها به دلیل اقتضای شغلی فرزندان خود را در میدان مبارزه با کرونا از دست می‌دهند.

این بانوی فرهیخته و تلاشگر از جان خود گذشت تا ما و خانواده هایمان در سلامت به زندگی خود ادامه دهیم. او نمونه‌ای از ایثار بانوان سرزمینمان را که در مکتب حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) فراگرفته بود به نمایش گذاشت است و بی تردید اجر این کوشش و جهاد فی سبیل الله را فقط خدا خواهد داد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این مصیبت بزرگ را به خانواده صبور او و جامعه فرهیخته و خدوم بهداشت و درمان شهرستان دزفول تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه علو درجات و رحمت بی پایان الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه روحش شاد