مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

ضایعه ارتحال عالم مجاهد و با بصیرت، عالم انقلابی وباتقوا؛ مرحوم حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی مایه تأسف وتاثر اینجانب و همه دوستان وعلاقه‌مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم مومن و ولایتمدار ایران شد.

آن فقید سعید در روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) حضوری موثر داشت و از خدمتگزان موثر و صدیق نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب بود و به عنوان رییس قوه قضاییه، رییس مجلس خبرگان رهبری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و عضویت در شورای نگهبان، خدمات ماندگاری از خویش بر جای نهاد.

آن عالم بزرگوار در طول عمر پر برکت خود در وادی تألیف، تحقیق و تدریس گام‌هایی ارزنده برداشتند و آثار علمی با ارزشی پدید آوردند و از جمله صاحب‌نظران جامعه علمی کشور در زمینه تفسیر موضوعی قرآن کریم و فلسفه اسلامی بودند.

اینجانب فقدان این روحانی معزز را به مقام معظم رهبری، حوزه‌های معزز علمیه وملت شریف ایران، و بازماندگان محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه طلب می‌کنم.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان

در حال تکمیل....

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.