کارگاه تخصصی گفتمان تقریب مذاهب از دیدگاه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با همت نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان‌های چابهار و دشتیاری با حضور فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام جواد عبداللهی مدیر نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان‌های چابهار و دشتیاری در این کارگاه تخصصی اظهار داشت: هدف از تقریب مذاهب و اتحاد بین مسلمانان مطابق نص قرآن کریم دوستی و محبت و زندگی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر است.

حجت الاسلام جواد عبداللهی با تبریک حماسه باشکوه ۹دی و گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، نقش معلمان را در تربیت و پرورش نسل‌های آینده مهم توصیف کرد و افزود: نخستین راهبرد جهان اسلام طبق فرمایش مقام معظم رهبری مساله تقریب بین مذاهب و اتحاد مسلمان است.

او بیان کرد: سردار سرافراز سپهبد شهید قاسم سلیمانی در قلب مردم مسلمان و آزاده جهان قرار دارد و یاد و نام این فرمانده دلاور اسلام هیچگاه فراموش نخواهد شد.

مدیر نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار و دشتیاری تصریح کرد: وحدت و همدلی مسلمانان دین مبین اسلام را در دنیا مقتدرتر و دشمنان را از انجام توطئه‌ها و نیرنگ‌هایشان مایوس خواهد کرد.

رییس اداره آموزش وپرورش دشتیاری نیز گفت: سالروز ۹ دی که هفته بصیرت و بیعت مجدد ملت با ولایت نامگذاری شده است را به مردم همیشه درصحنه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انور بادپا افزود: ملت بصیر و همیشه در صحنه در ۹دی ۸۸ بصورت خودجوش و حرکت حماسی تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

او ادامه داد: ۱۳ دی مصادف است با اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که فرمانده ایی شجاع، مقتدر و مردمدار بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار