نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پیامی درگذشت آیت الله محمدعلی تسخیری مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام و عضو مجلس خبرگان رهبر را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان آمده است: خبر ارتحال عالم گرانقدر حضرت آیت‌الله محمدعلی تسخیری موجب تألم و تأثر گردید.

این عالم مجاهد و اسوه وحدت، سال‌های پر برکت عمر خود را وقف نشر آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر جهان اسلام کرد و مجامع علمی جهان اسلام و ایران، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از آثار، فعالیت‌ها و برکات این مجاهدت‌های خالصانه بهره‌مند شدند.

اینجانب با نهایت تاسف این مصیبت را به حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، امت مسلمان، حوزه‌های علمیه و علمای جهان اسلام، شاگردان و علاقه‌مندان به این مجتهد گرانمایه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

آیت الله محمدعلی تسخیری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام سه‌شنبه، ۲۸ مرداد در سن هفتادوشش سالگی در اثر عارضه قلبی درگذشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار