معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور بر نقش مهم و مؤثر جامعه روحانیت برای حل مشکلات مردم تأکید کرد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  حجت الاسلام ملانوری استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه روحانیون در جامعه منشأ برکت هستند، گفت: روحانیون با ارتباطی که با مردم دارند می‌توانند مشکلات آنان را به مسئولان انتقال دهند و جامعه را به سمت پیشرفت هدایت کنند.

او بر حضور نظامند روحانیون در ادارات تأکید کرد و افزود: روحانیون با حضور در فضا‌های اداری در اجرای فرهنگ غنی اسلامی نقش موثری دارند.

استاندار خراسان جنوبی هم شرط اجرا و موفقیت برنامه‌های اجرایی و توسعه‌ای استان را داشتن پیوست فرهنگی و توجه به فرهنگ مردم که مبتنی بر فرهنگ اسلامی و ایرانی است، دانست.


بیشتر بخوانید


ملانوری به جایگاه روحانیت در نزد مردم اشاره کرد و گفت: با عنایت به توجه ویژه مردم به کلام و لباس روحانیت، هیچ رسانه و تریبونی بهتر از روحانیت نمی‌تواند سیاست‌های ما را به مردم اعلام کند و این ارتباط دوسویه می‌تواند همراهی مردم را در برنامه‌های توسعه‌ای استان به دنبال داشته باشد.

استاندار افزود: هر طرح فرهنگی که بتواند باعث حل یکسری از مشکلات مردم شود و در توسعه و پیشرفت استان مفید باشد، مورد حمایت مدیریت استان قرار می‌گیرد.

به گفته وی با مشورت گرفتن از جامعه روحانیون، مشاور استاندار در حوزه روحانیون منصوب خواهد شد.

ملانوری افزود: آماده برگزاری نشست با روحانیون استان و همچنین روحانیون مستقر در مشهد مقدس و قم هستیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.