رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از افزایش سه برابری یونیت‌های آموزشی دندانپزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فاطمه نادری رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نشست هم اندیشی با دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از افزایش سه برابری یونیت‌های آموزشی دندانپزشکی در این استان خبر داد افزود: هم اکنون تعداد هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی شهرکرد از ۸ نفر به ۲۶ نفر افزایش یافته است.

او اضافه کرد: از سال ۹۸ تا کنون بیش از یک هزار بیمار با تعرفه‌های ناچیز، از خدمات دهان و دندان در دانشکده دندانپزشکی شهرکرد بهره‌مند شدند.

نادری ادامه داد: در راستای بهبود فضای آموزشی ساخت سوله به مساحت یک هزار متر مربع با ظرفیت ۵۰ یونیت در دو بخش، آغاز شده است که با بهره‌برداری از آن بسیاری از مشکلات این دانشکده حل خواهد شد.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: به همین منظور ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار از بنیاد برکت به عنوان نماینده ستاد اجرایی فرمان امام در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم جذب گردیده است.

نادری اظهار داشت: در مجموع اعتبار مورد نیاز جهت ساخت این مرکز اموزشی درمانی حدود ۷ میلیارد تومان و هزینه خرید تجهیزات آن بیش از ۹ میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار