روزانه ۵۰۰ بیمار در پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان بروجن ویزیت می‌شوند.

ویزیت روزانه ۵۰۰ بیمار در پلی کلینیک تأمین اجتماعی بروجنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا حمزه رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، روزانه ۵۰۰ بیمار در درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی این شهر ویزیت می‌شوند.

او با اشاره به فعال بودن بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی در این مرکز، اظهار داشت: خدمات بهداشتی و درمانی در دو شیفت صبح و بعدازظهر به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

حمزه اضافه کرد: در حال حاضر هشت پزشک به همراه ۱۶ کارشناس و پرستار در کلینیک عمومی و سایر بخش‌های درمانی از قبیل کلینیک داخلی، اطفال، مامایی و واحد‌های پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه و رادیولوژی مشغول به فعالیت بوده و کادر درمانی درمانی مرکز را تشکیل می‌دهند.

او همچنین از ارائه خدمات دندانپزشکی توسط سه دندانپزشک خبر داد و گفت: بنابر تصمیم ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا تنها معاینه، کشیدن دندان و خدمات اورژانسی در واحد دندانپزشکی قابل ارائه است.

رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن گفت: ۷۰ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در این شهرستان وجود دارد.

حمزه گفت: مجوز احداث ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن در سال ۹۸ صادر شده و تحقق این مهم نیازمند حمایت بخش دولتی و مشارکت خیران است.

او، اعتبار لازم جهت احداث این پلی کلینیک را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این مرکز بهداشتی و درمانی، ارائه خدمات تا ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار