مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، از ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صمد اکبری، همزمان با هفته سلامت، در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی در واحدهای بیمارستانی تأمین اجتماعی استان، تا پایان امسال 15 تخت به مجموع تخت های بستری بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر افزوده می شود.

وی افزود: بنابراین تعداد تخت های بستری این مرکز درمانی به 150 تخت افزایش پیدا می کند.

اکبری همچنین گفت: به منظور افزایش فضای فیزیکی و درمانی در این استان، پلی کلینیک تخصصی شهرکرد نیز در سال جاری افتتاح خواهد شد. 

مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برنامه های این مدیریت در هفته سلامت امسال، اضافه کرد: همسو با سیاست کنترل همگانی دیابت، در تمام مراکز تأمین اجتماعی تست غربالگری قند خون برای مراجعه کنندگان بالای 45 سال به صورت رایگان انجام می شود تا با شناسایی و درمان به موقع، از عوارض و پیشرفت این بیماری پیشگیری شود.

وی، با بیان اینکه در مراکز ملکی تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، خدمات درمانی به شکل مستقیم ارائه می شود، اظهار داشت: هم اکنون در این استان، پنج واحد درمان سرپایی و یک مرکز خدمات بستری فعال است که روزانه پاسخگوی هفت هزار و 500 مراجعه کننده می باشد.

اکبری گفت: در درمان غیر مستقیم نیز مدیریت درمان تأمین اجتماعی اقدام به خرید خدمت از دو هزار و 561 مرکز خصوصی، دولتی و دانشگاهی جهت رفاه حال بیمه شدگان در استان نموده است.

اول تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

برنامه های هفته سلامت امسال، همزمان با سراسر کشور و با شعار «غلبه بر دیابت» در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.