خدمات بهداشتی و درمانی روزانه به ۵۰۰ بیمار در پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا حمزه رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن با اشاره به فعال بودن بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی در این مرکز گفت: در حال حاضر ۸ پزشک به همراه ۱۶ کارشناس و پرستار در کلینیک عمومی و سایر بخش‌های درمانی از قبیل کلینیک داخلی، اطفال، مامایی و واحد‌های پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه و رادیولوژی مشغول به فعالیت هستند.

او همچنین از ارائه خدمات دندانپزشکی توسط ۳ دندانپزشک خبر داد و افزود: بنابر تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تنها معاینه، کشیدن دندان و خدمات اورژانسی در واحد دندانپزشکی به بیماران ارائه می شود.

رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن با اشاره به وجود ۷۰ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در این شهرستان، گفت: با توجه به شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خوشبختانه تاکنون خللی در روند ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان وارد نشده است.

حمزه رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در مدت زمان انتظار، حفاظت از کادر درمان با استفاده از گان، شیلد و ماسک و ضدعفونی و پاکسازی درمانگاه به صورت روزانه و... را از اقدامات پیشگیرانه در ابتلا به ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: به مراجعین نیز توصیه شده از آوردن همراه خودداری کنند.

او با بیان اینکه افزایش آمار مراجعات و کمبود فضای ساختمانی در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تأثیرگذار است، گفت: مجوز احداث ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن در سال ۹۸ صادر شده و تحقق این مهم نیازمند حمایت بخش دولتی و مشارکت خیران است.

رئیس پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن اعتبار لازم برای ساخت این پلی کلینیک را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این مرکز بهداشتی و درمانی، ارائه خدمات تا ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار