سردار شاهوارپور گفت: به اعتراف دشمنان ایران، سردار سلیمانی جزو ۱۰ شخصیت نظامی برجسته دنیا و طراح و ناظر عملیات‌ها بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان پنجشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت در سالن فرمانداری ویژه دزفول، تکریم خانواده شهدا را ضروری دانست و گفت: شهدا نقطه اتصال نسل قدیم و نسل جدید هستند.

او با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی انسانی چند بعدی بود و در میدان نبرد انسان شجاعی و در بعد معنوی، انسانی برجسته بود، افزود: براساس اعتراف دشمنان، سردار دل‌ها جزو ۱۰ شخصیت نظامی برجسته دنیا است که عملیات را طراحی و نظارت می‌کرد.

سردار شاهوارپور اظهار داشت: دشمن به این نتیجه رسیده بود که جمهوری اسلامی با جنگ سخت از بین نمی‌رود، لذا به دنبال جنگ داخلی بود تا نظام را به چالش بکشد. دشمنان جمهوری اسلامی فکر می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی حاشیه امنی برای خود ایجاد می‌کنند، در صورتیکه دشمن سخت در اشتباه بود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یکی از برکات شهادت سردار سلیمانی را وحدت بین مردم دانست و بیان کرد: سردار دل‌ها بین ملت ایران و عراق وحدت و برادری ناگسستنی ایجاد کرد، ضمن اینکه شهیدان حسین سعادت خواه و محمد زلقی از شهدای مدافع حرم دزفول در جبهه‌های جنگ، جانانه ایستادند و از میهن اسلامی دفاع کردند، همچنین شهیدان عادل و علی سعد نیز از شهدایی هستند که موجب اتصال نسل قدیم و جدید شدند.

او با اشاره به اینکه شهید سید مجتبی ابوالقاسمی نیز از فرماندهان برجسته بود که گردان داشت و اقدامات موثری انجام داد، گفت: شهید علیرضا حاجیوند قیاسی نیز در لشکر ۷ ولیعصر نقش آفرینی کرد و مظلومانه به شهادت رسید، ضمن انینکه شهید امیرعلی هویدی نیز از متخصصان موشکی سپاه پاسداران در پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت نقش آفرینی کرد.

او در پایان به ایثارگری شهید جانباز مدافع حرم شهید امین منوچهری اشاره کرد و ادامه داد: شهیدان سعید زارع و حسین ولایتی فر نیز در مسیر دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.