سازمان هوانوردی فدرال آمریکا شخصی ناشناس را به دلیل نقض قوانین استفاده از پهپادها ۱۸۲ هزار دلار جریمه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که احتمالا پهپادها در ابتدا قانونی نبوده‌اند، اکنون توسط بسیاری از آژانس‌های حکومتی در سراسر دنیا استفاده می‌شوند. قوانین در کشور‌ها با یکدیگر متفاوت است، و در مناطقی مانند ایالات متحده، مالکان هر پهپاد باید دستگاه خود را در FAA یا همان اداره هوانوردی فدرال، ثبت کنند به جز دستگاه‌هایی که وزن آن‌ها کمتر از ۰.۵۵ پوند است.

عدم انجام این کار موجب به دردسر افتادن مالک می‌شود و ممکن است برای او جریمه نیز نوشته شود و که این اتفاق برای یکی از مالکان افتاد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، اداره هوانوردی فدرال یک مالک ناشناس را مبلغ سرسام آور ۱۸۲ هزار دلار جریمه کرده است. ظاهرا مبلغ زیاد جریمه به دلیل هشدار‌های فراوانی که FAA بین تاریخ دسامبر ۲۰۱۹ تا اگوست ۲۰۲۰ داده بود، نوشته شده است.


بیشتر بخوانید


نقض قوانین اداره هوانوردی آمریکا توسط مالک پهپاد

نقض قوانین اداره هوانوردی فدرال توسط مالک پهپاد

به گفته اداره هوانوردی فدرال، به نظر می‌رسد این شخص حداقل ۲۶ پرواز جداگانه انجام داده و در نتیجه قوانین اداره هواپیمایی را نقض کرده است. جوناتان روپرچ، وکیل هواپیمایی که اجازه دسترسی به نسخه کپی شده نامه جریمه را داشت می‌گوید سازمان FAA حداقل دو بار سعی داشته که با خلبان ارتباط برقرار کند، اما به دلایلی به نظر می‌رسد که مالک پهپاد مورد نظر تصمیم گرفته بود این هشدار‌ها را نادیده بگیرد.

همان‌طور که مشخص است ۱۸۲ هزار دلار مبلغ زیادی برای پرداخت یک جریمه به شمار می‌رود، در حال حاظر مشخص نیست که مالک این پهپاد باید همه آن را بپردازد، یا آن‌ها می‌توانند به توافقی برسند و مبلغ جریمه را کاهش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار