مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: بیش از ۴ هزار دستگاه حمل و نقل بار برون شهری استان زنجان نیازمند نوسازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: نوسازی بیش از ۴ هزار دستگاه حمل و نقل بار برون شهری از جمله برنامه‌های پیش‌روی اداره کل راهداری زنجان است.

او با اشاره به اینکه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر و کالا تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت می‌شود، افزود:  امسال مجوزهایی برای واردارت ناوگان حداکثر ۳ سال کارکرد، برای شرکت‌های حمل و نقل و افراد علاقمند به خرید این خودروها صادر شده است.

مدیرکل راهداری زنجان گفت: با توجه به تورم حادث شده در کشور، رانندگان توزیع حمل و نقل عمومی و کالا با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند چرا که قیمت انواع لوازم مورد نیاز خودرو از جمله لاستیک، روغن و لوازم یدکی بسیار افزایش یافته است.

علی اکبری افزود: امسال برای تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل استان زنجان، ۳۸ هزار حلقه لاستیک یارانه‌ای بر پایه ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی بین رانندگان استان زنجان توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این‌که از سال ۸۹ پنجاه درصد حق بیمه رانندگان حرفه‌ای  را دولت پرداخت می کند، گفت: رانندگان موظف به پرداخت ۵۰ درصد مابقی حق بیمه خود هستند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.