مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای زنجان از برفی و لغزنده بودن راه های مواصلاتی استان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۳ راه روستایی مسدود می باشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علی اکبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: همه راه ‌های مواصلاتی استان زنجان برفی و لغزنده است. 

او ادمه داد: در حال حاضر تردد در گردنه‌های خانچایی، بادامستان، آق گدیگ و ذاکر در جاده‌های زنجان – طارم و زنجان – تهم – چورزق، ابهر به خدابنده و نیک پی به ماهنشان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

علی اکبری افزود: بارش برف و کولاک شدید در  استان زنجان ،راه ۷۳ روستا را مسدود کرده بود که تعدادی از آن‌ها بازگشایی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: از این تعداد راه روستایی مسدود شده ۶۱ مورد توسط راهداران بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

علی اکبری ادامه داد: در حال حاضر ۱۳ راه روستایی بسته شده ناشی از برف و کولاک در استان زنجان مسدود است که با تلاش ‌های راهداران امروز بازگشایی و تردد در آن‌ها برقرار می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: هموطنان ساکن در مناطق روستایی استان زنجان صبور باشند چرا که راهداران تلاشگر، بی وقفه در حال بازگشایی مسیر‌های مسدود شده هستند.

علی اکبری تاکید کرد: از بامداد روز پنجشنبه تاکنون ۵۰ تیم راهداری با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در تلاش برای نمک پاشی و تیغ زنی جاده‌های اصلی و فرعی هستند و مسیر‌های بسته شده نیز به زودی بازگشایی می‌شود.

او یادآوری کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان زنجان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار کرده و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.