سرهنگ علی محمدی نظم و انضباط را شالوده کار پلیس دانست و گفت: نظم و انضباط بسترساز ارتقای امنیت اجتماعی و روانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در حاشیه بازدید از کلانتری و پاسگاه انتظامی محسناب شهرستان مهران ، نظم و انضباط را شالوده کار پلیس دانست و گفت: نظم و انضباط بسترساز ارتقای امنیت اجتماعی و روانی در جامعه است.

او ادامه داد: هرچه نظم و انضباط در یگان‌های ناجا بیشتر شود خدمات بیشتری می‌توان به شهروندان ارائه کرد زیرا نظم باعث خواهد شد فرد عدالت، مساوات و رعایت حقوق شهروندی را تاحد امکان انجام دهد بدون اینکه حق کسی ضایع شود.

علی محمدی بیان کرد: چنانچه کارکنان یک مجموعه نظم خوبی داشته باشند، بهتر می‌توانند در ارتقای سطح کارآیی سازمان سهیم باشند و اهداف سازمانی را بهتر محقق کنند زیرا در پرتوی نظم قادر هستند وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

او اظهار کرد: باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خویش قرار داد، چرا که نظم خواهی مردم و به دور از پیچ و خم‌های اداری سبب اعتماد و ارتقای احساس رضایت در بین شهروندان خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام مطرح کرد: کارکنان باید رعایت صبر، حوصله و سعه صدر را در برخورد با مراجعان در دستور کار خود قرار دهند تا هم خوشنودی مردم و هم خداوند را در پی داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.