سرهنگ موسوی از توقیف ۲۱ خودرو ، دستگیری ۱۰ معتاد و ۶ سارق طی ۴۸ ساعت گذشته و استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ایلام خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایلام ، گفت: اجرای این طرح با هدف برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی، معتادان متجاهر و هرگونه ناهنجاری اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد.

او اظهار کرد: در اجرای این طرح ، طی ۴۸ ساعت گذشته تعداد ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و تعداد ۱۰ نفر معتاد متجاهر و ۶ سارق نیز دستگر شدند.

موسوی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده به تعداد ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند، بیان کرد: سرقت محتویات داخل خودرو ، سرقت منزل، سرقت در معابر و سرقت اماکن دولتی از جرائم سارقان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف پاکسازی کامل شهر و با اولویت برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، گفت: تعداد ۱۰ معتاد که با راه اندازی پاتوقی در حاشیه شهر باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند توسط ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۳ شناسایی و دستگیر شدند.

 موسوی در ادامه با اشاره به توقیف ۲۱ دستگاه خودرو متخلف، اظهار کرد:برخورد با موتورسیکلت و خودرو‌هایی که با حرکات خطرآفرین باعث سلب آسایش همشهریان می‌شوند نیز در دستور کار پلیس بوده و ضمن اعمال قانون خودروی متخلفان توقیف خواهد شد.

او با بیان اینکه این طرح در روز‌های آینده نیز استمرار خواهد داشت، مطرح کرد: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه هیچ گونه مماشاتی نداشته و برابر قانون با قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.