رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان وانت بار استان کرمانشاه گفت : بیش از ۲ هزار کارت هوشمند برای ناوگان وانت باری صادر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی حسنی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان وانت بار استان کرمانشاه گفت : آشنایی رانندگان وانت بار‌ها با قوانین مربوط به حمل و نقل، باعث افزایش کارایی و ایمنی بیشتر در بخش حمل و نقل جاده‌ای و جلوگیری از تخلفات و خطرات ناشی از ناآگاهی از قوانین مربوطه می‌شود.

او گفت : با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در جهت رفع موانع و مشکلات موجود در ساماندهی، اقدامات خوب و مؤثری انجام شده است.

حسنی افزود: جهت ساماندهی به وضعیت موجود رانندگان، از ابتدای امسال تاکنون ۲هزار و ۴۵۵ کارت هوشمند برای ناوگان وانت باری صادر شده است که با مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته به دنبال اخذ کمک هزینه بنزین جهت کلیه خودرو‌های بنزینی سوز تحت پوشش هستیم.

او افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به راه اندازی دفتر سرپل ذهاب جهت سهولت دسترسی رانندگان، افزایش ظرفیت دفتر خدمات دهی روانسر در تسریع امور جاری رانندگان، اطلاع رسانی درخصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی به رانندگان نام برد.

او از پیگیری و پیشنهاد نوع جدیدی از بیمه به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: با این پیشنهاد بدنبال آن هستیم که تمامی رانندگان ناوگان وانت باری، توان پرداخت حق بیمه خود را داشته باشند و بتوان برای رانندگان کارت هوشمند صادر کرد.

حسنی افزود: ۲۴۸ کارت هوشمند از ابتدای امسال برای رانندگان صادر شده و ۲۷۸ کارت هوشمند رانندگان تمدید شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.