مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، با اشاره به شناسایی ۱۴۸ نقطه حادثه‌خیز در استان، گفت: ۳۴ نقطه از ۶۶ نقطه شناسنامه‌دار رفع نقص شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : ۱۴۸ نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده که با شناسنامه دار کردن ۶۶ نقطه از این تعداد رفع نقص آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت : ۳۴ نقطه از تعداد نقاط شناسنامه‌دار از پارسال تاکنون رفع نقص شده و یک نقطه هم در دست اقدام داریم و ۳۱ نقطه باقی‌مانده هم در دستور کار داریم.

کرمی افزود: بسته به اعتبارات برای نقاط باقی‌مانده یا اصلاح هندسی انجام می‌شود یا آن را آشکارسازی می‌کنیم تا به کاربران در خصوص وضعیت جاده‌ها هشدار دهد.

او با اشاره به آمادگی ۷۰۰ نیروی راهداری در ۴۴ راهدارخانه استان، افزود: ۵۰۴ نیرو با ۲۰۰ نفر پشتیبان در ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار با استفاده از ۴۷۰ ناوگان سبک و سنگین برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان آمادگی کامل را دارند.

کرمی با بیان اینکه در هر ۱۶۱ کیلومتر یک اکیپ در استان مستقر شده است، ادامه داد: وضعیت آب و هوایی را از هواشناسی پیگیر هستم و در صورت نیاز اکیپ مستقر در یک منطقه به کمک اکیپ دیگر می‌رود.

او گفت: از ابتدای امسال ۷۶۱ کیلومتر از راه‌های استان کرمانشاه لکه‌گیری و آسفالت شده و ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در قالب طرح ملی ابرار روکش آسفالت شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.