موسی نژاد گفت: بکارگیری و انتخاب مددکاران زن برای رسیدگی و خدمت بیشتر به زنان و دختران مددجو و رسیدگی به آسیب‌های این قشر ، یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در نشست با تعدادی از مددکاران و بانوان شاغل در اداره کل امداد استان و شهرستان ایلام گفت: به منظور تحقق این سیاست و راهبرد مهم، هم اکنون عمده مددجویان زن در این نهاد دارای مددکاران زن هستند و مشکلات و دغدغه‌های آنان از طریق بانوان مددکار پی گیری می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه قشر زنان دارای ظرفیت‌هایی برای توانمند شدن هستند ، اظهار کرد: شناسایی ظرفیت‌های حوزه زنان مددجو در راستای خدمت بیشتر به این قشر ، یکی از وظایف مددکاران زن در این نهاد است که این مهم باید تقویت شود.

موسی نژاد با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات بهینه‌تر به جامعه مددجو ، اختیارات مددکاران این نهاد نسبت به گذشته بیشتر شده است مطرح کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مددجویان کمیته امداد دختران مجرد هستند ، شناسایی ظرفیت این قشر و کمک به ایجاد اشتغال برای آنان می‌تواند بخشی از دغدغه‌های آنان را مرتفع کرده و باعث جلوگیری از آسیب‌ها در این حوزه شود.

در این نشست تعدادی از بانوان مددکار ، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در راستای ارائه خدمات بهینه‌تر به جامعه زنان مددجو و برخی مشکلات در این زمینه ارائه کردند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۰ دی ۱۳۹۹
من یه دختر مجرد مدد جو و تحت پوششم لیسانس گرفتم و بیکار آزمون استخدامی نمی تونم شرکت کنم شر طی سنی گذاشتن میشه من دختر یتیم بدون آزمون استخدامی برا معلم اموز گار ابتدایی استخدام بشم تورو خدا کمکم کنید تورو خدا تور پیغمبر خدا تورو به داد کارم برسید